maanantai 23. maaliskuuta 2020

Krapu: Puikko, sylkäistä, henkilökohtainen



Kahvilassa



  • Pekuhan se siinä… moi
  • Hmmm… Liisa.

  • Kantapaikka on säilynyt?
  • Hmmm…

  • Kiva nähdä pitkästä aikaa
  • Hmmm… Onko?… 3 vuotta…Yli

  • … Ootsä vihanen… vielä
  • …Hmmm…

  • Emmä olis halunnut sillai… Se vaan meni…
  •  

  • Ihan totta. Mua on vaivannut tää juttu kokoajan. Mä… Mä pyydän anteeks. En mä halunnut loukata sua. Älä ota tätä niin henkilökohtaisesti.
  • Hei… Kamoon! Sä läksit 3 vuotta sitten noin vaan. Nyt sä varmaan tulit pyytämään takas niitä sukkapuikkoja. Ei sulta muuta jäänyt. Ei edes kirjettä. Et vastannut soittoihin tai tekstareihin. Hammasharja vaan katos… Ja muut tavarasi. Paitsi nuo sukkapuikot. Se oli kuin olisit sylkäissyt vasten naamaa… 

  •  
  • Henkilökohtaisesti… 


  • Hyvästi!

12 kommenttia:

  1. Sukkapuikot :D :D

    Kaikessa traagisuudessaan tämä oli aika hilpeä juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin minä tämän ajattelin. Ja kuinkas muuten tällaiseen tarinaan liität puikon? :-)

      Poista
  2. Kait se melko henkilökohtaista on, kun välit menee tuohon malliin.

    VastaaPoista
  3. Hehheh, vieköön sukkapuikkonsakin!

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti Pekulle jäi myös villasukkia!
    Hauskan sairas stoori!

    VastaaPoista

  5. Hihi, että jotain sentään jäi.

    VastaaPoista
  6. Hammasharja oli kait tärkeimmät kuin sukkapuikot. Olikohan sukkapuikkojen jättämisessä jokin viesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota en tullutkaan ajattelleeeksi. Mikähän se viesti olisi voinut olla?

      Poista